فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

فافایی

بیست و سه ماهگی

1392/5/10 15:20
نویسنده : مامان فافا
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

بیست و سه ماهه شدنت مبارک عزیزم.

یه ماهه دیگه مونده که دو ساله بشی.لبخند

دوست دارم یه جشن تولد خوب واست بگیرم.

عزیز مامان این روزا خیلی بهانه میگیری و حوصله ات سر میره.

دوست داری مثل سابق باهات بازی کنم و واست شعر و داستان بخونم.

ولی متاسفانه من توی این ماه رمضون خیلی بیحال میشم و حوصله این کارارو ندارم.خمیازه

میای پیشم و میگی مامان پاشو.مامان بدو بدو کنیم 

منم میگم برو خودت بازی کن حال و حوصله ندارم

الهی بمیرم بعضی مواقع هم گریه ات میگیره و میگی مامان فافا گلیه.ناراحت

فقط یه هفته دیگه مونده.قول میدم دوباره بشم مامان قبل ماه رمضون.میبرمت پارک و

باهات بازی میکنم.لبخند

امروز باهم نشسته بودیم پای کامپیوتر و باهم چند تا باب اسفنجی که بابا دانلود کرده

بود نگاه میکردیم

بعد که تموم شدن گفتی رنگو میخوام (آهنگ فیلم رنگو رو خیلی دوست داری).

منم نمیتونستم پیداش کنم

 گفتم مامان نیستش دیدم انگشتو گذاشتی رو صفحه و گفتی اینه.تعجب

خیلی تعجب کردم.یا دختر باهوشی هستی یا خیلی به رنگو علاقه داری.

قربونت برم هر روز یه کار جدید یا حرف جدید یاد میگیری.

سعی میکنم از این به بعد بیشتر بیام و خاطراتتو ثبت کنم.

حیفه که این روزارو فراموش کنم.لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
10 مرداد 92 16:04
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
بانو
12 مرداد 92 12:32
سلام خانوم حالا دیگه اپ می کنی و به ما خبر نمیدی؟؟؟؟؟ باشه باشه حداقل یه اس ام اس بده ما بیام یه سری نیم یه نظری بدیم ریحانه هم شش روز دیگه میره تو یکسال و نه ماهگی یه بوس چاق از دخترت بکن
مامان امیرناز
12 مرداد 92 15:54
سلام فرشته 23 ماهگیت مبارک بیا عکسای تولد پسرم و ببین
مامان مبينا
15 مرداد 92 12:57
ايشالا هزار سال زنده باشه خدا برات نگهش داره به منم سر بزن خوشحال مي شم
مامان تارا
16 مرداد 92 15:48
23 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی درسا
17 مرداد 92 2:38
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد