فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فافایی

تولد دو سالگی

1392/6/10 14:32
نویسنده : مامان فافا
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 


تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

 


الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

 


ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

 


واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

 


تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سونیا
10 شهریور 92 14:48
تولد مبارک تولد مبارک تولد مبارک '``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
10 شهریور 92 20:04
تولد تولد تولدت مبـــــارک عزیز خاله این دسته گل هم تقدیم دختر نازم
مامانی درسا
11 شهریور 92 10:53
تولدت مبارک گل نازم انشاالله سالهای سال به سلامت کنار مامان و بابا ....... خوب و خوش و سلامت باشی دخترکم ..... بهترینها رو برات آرزو دارم ....... دوستت دارم دخترم 120 ساله شی
مامانی درسا
13 شهریور 92 2:58
عزیز دلم دل به دل راه داره منم هروقت فافایی خوشکلمو میبنم یه جوراحساس نزدیکی بهش میکنم ....... منم خیلی فاطمه گلی رو دوس دارم ..... همیشه دلم میخواد بهترینها براش رقم بخوره عزیزم ......... ممنون بابت حملات پرمهرت ...... میبوسمتون
مامان سونیا
15 شهریور 92 19:46
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر بر فاطمه جون مبارک
مامان تارا
16 شهریور 92 18:51
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان امیرناز
16 شهریور 92 23:49
تولدت مبارک فرشته روزت هم مبارک گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد