فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

فافایی

فافا کچل

1392/7/29 14:53
نویسنده : مامان فافا
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دخملم و همه ی دوستان.

چند وقته چیزی ننوشتم.از بس دخملی شیطون شده و

فرصت هیچ کاری رو بهم نمیده.

حدود دو  سه هفته پیش اومدم موهاتو مرتب کنم که گند زدم بهشون.آخ

تنها راهی که واسم موند این بود که با ماشین بزنمشون

فقط خودم و خودت میدونیم که چقد گریه کردی و ترسیدینگرانگریه

الان یه کم بلند شدن.چند تا از عکساتو میزارم تو ادامه مطلب.

این روزا خیلی حرف میزنی و شیرین زبونی میکنی.

صبح پیش هم نشسته بودیم من بلند شدم برم آشپزخونه گفتی خواهش میکنم نلو.

منم وقتی دیدم اینقد اصرار میکنی نشتم.اولین دفعه بود از واژه خواهش میکنم

استفاده میکردی خوشم اومد.لبخند

روزی صد بار بوسم میکنی و میگی مامان چطولی،خوبی؟قلب

تقریبا روزی سه بار به دستات نگاه میکنی و میگی ناخونام خوشگلن از خود راضی

شبا بهت میگم شب بخیر  دخترم.میگی باشه ماماننیشخند

هر وقت نمیتونی کاری رو انجام بدی میگی من اوچیکم(کوچکم)لبخند

وقتی میریم بیرون شروع میکنی به برگ جمع کردن.اگه بزارم دوس داری

همه برگای تو خیابونو جمع کنی.نیشخند

کار با دی وی دی رو یاد گرفتی.خودت سی دی های مورد علاقتو میزاری.

وقتی میخوای خرم کنی میگی میخوام بشینم بغل مامانم،مامانمو دوس دارم و....

خلاصه خیلی خیلی شیطون شدی و خیلی مهربونی نفسمماچماچماچ

عکسا ادامه مطلبند

 

لطفا زیاد به دخترم نخندیدنیشخند

اینجا امروز صبحه داشتی صبحانه میخوردی

 

دیروز بهت گفتم درست وایسا ازت عکس بگیرم.اینم درست وایسادنته

 

    

قربون سر کچلت بشمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سونیا
1 آبان 92 16:45
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
مامانی درسا
2 آبان 92 15:39
عزیزمی عشقم کچلت هم خوشگله ...... وای وای زبونشو ..... مامانی دخترم ژست گرفته خو ...... جونم عیدت هم مبارک
جانم مادر
27 آبان 92 12:37
قیز گوزل اولسا ، کچلیدی گوزلدی
جانم مادر
29 آبان 92 0:09
آخی این عکس که زبونشو در آورده دفعه قبل برام باز نشده بود موش کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد