فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

فافایی

شستن سر با صابون

1392/11/23 16:05
نویسنده : مامان فافا
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل شیطون خودم.

برم سر اصل قصه.دو سه روز پیش بعدظهر من گفتم مامانی من یه کم میخوابم

شما هم بشین تلویزیون ببین آخه من بخاطر دندون دردی که شب داشتم نخوابیده بودم

شما هم گفتی بخواب مامانی منم پویا نیگا موکونم.

فک کنم ده دقیقه نگذشته بود که با صدای جیغت من از خواب پریدم.

جیغ میزدی و میگفتی که مامان چشمم.....

منم وحشت کردم و در چند لحظه کلی فکر بد به سرم زد که حتما چیزی

کردی تو چشمت و دور از جون کور شدی دیگه

صدات از تو حمام میومد.سریع خودمو بهت رسوندم.

نمیدونستم بخندم یا به دادت برسم.رفته بودی سرتو تا نصفه خیس کرده بودی

و صابونو ساییده بودی به موهاتو و صورتت پر کف صابون شده بود

و با دستای کفی چشماتو مثلا پاک میکردی.حالا تا من آبو باز کردم و گرم شد

یه کم طول کشید که سر و صورتتو شستم.

منم بهت میگفتم خوبت میشه.بچه فضول حقشه این بلاها سرش

بیاد.این دو سه روزه همش میگی مامان خوبم شد.دیگه دس به صابون نمیزنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه (خاله ی فریما)
23 بهمن 92 22:11
ای جان عزیزم
مامان امیررضا
10 اسفند 92 15:40
الهی فدات شم نازی خاله بچه به این باهوشی خودشم متوجه شده کارش خوب نبود ولی مامانش بیشتر مواظبش باش
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:31
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com
زهرا (آسمان کودکی )
16 اسفند 92 12:50
سلام مامان فافا چه دخمر شیرین و با نمکی .
آویسا
17 اسفند 92 17:17
سلام فاطمه خانوم من آویسا هستم 3 سالمه اما مامانی تصمیم گرفته عزمشو جزم کنه و وبلاگ منو از بدو تولد تا الان کامل کنه.هنوز آماده نیست اما قول داده به زودی تمومش کنه.با اجازه لینکت کردم دختر زیبا
ahb
18 اسفند 92 5:57
با سلام خدمت شما وب مستر حرفه ای من مدیر سایت پیج رنک 8 هستم به خاطر استقبال بالای شما از ابزار های سایت ما ، گروه ما تصمیم به اجرای یک قرعه کشی برای شما وب سمتر های عزیز ایرانی کرده است. شرایط ورود به قرعه کشی: سایت شما مجاز با اسلام باشد فیلتر نباشد خب جوایز در نظر گرفته شده: ارسال روزانه چند هزار بازدید پاپ اپ به سایت یا وبلاگ شما لینک 5 سایت یا وبلاگ در تمام صفحات سایت برای شرکت در قرعه کشی شما باید کد داخل صفحه زیر را وارد صفحات سایتتون بکنید تاریخ قرعه کشی هم 29 هر ماه هست این هم لینک صفحه برای کپی کد و اعلام نتایج: http://pr8.ir/irani/index.html امیدوارم سایتت جزء برندگان سایت ما باشه اگر سوالی داشتی حتما بپرس با تشکر از اینکه به حرفام توجه کردی یا علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد