فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

فافایی

....

1391/11/4 12:56
نویسنده : مامان فافا
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم.

این روزا اصلا حوصله ندارم بیام و از خاطرات قشنگت بنویسم.

میخوایم جابه جا بشیم. همش به فکر اسباب کشیم.

نمیدونم با توی فضول میخوام چکار کنم.

خواب روزانه ات هم کم شده.تا صدایی میشنوی زود بیدار میشی.

البته یه کم هم کمک میکنی.مثلا من یه کتاب داخل کارتون میذارم شما سه تا از

داخلش درمیاری.بگذریم.

از لباس گرم خوشت نمیاد.تا یه جایی میرسیم زود کلاه و کاپشنتو درمیاری حتی توی

ماشین که میشینیم.

یکی دو روز پیش خواستیم با هم بریم بیرون. هنوز از در ورودی بیرون نرفته بودیم

که من یادم افتاد یه چیزی رو جا گذاشتم.اومدیم داخل. من رفتم تو اتاق وقتی برگشتم

دیدم همه ی لباساتو دراوردی. نمیدونستم بخندم یا از دستت ناراحت بشم.

واقعا فک کرده بودی رفتیم بیرون و برگشتیم؟

خواستم چند تا از شیرینکاریاتو واست بنویسم ولی از خواب ناز بیدار شدی و باید بیام

سراغت.

خلاصه همه ی زندگیه من شده دنبال شما بودن که نکنه یه وقت بلایی سر خودت بیاری.

ولی با همه ی شیطنت هات خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستاره زمینی
4 بهمن 91 23:30

مامانی مهربون خسته نباشی اسباب کشی انجام شد ؟؟


هنوز نه،ان شاالله چند روز دیگه
ستاره زمینی
4 بهمن 91 23:31
واسه فاطمه جون
مامان امیرحسین
5 بهمن 91 12:28
سلام.قالب نو مبارک.چه عجب مامانی دلمون براتون تنگ شده بود. خسته نباشی.فاطمه جون خوبه؟ با بچه کوچیک اسباب کشی سخته مواظب همدیگه باشید.
مامان تارا
6 بهمن 91 23:05
وای از دست تو دخمل چرا مامانو اذیت میکنی ؟ اسباب کشی دارین ایشالا که صاحب خونه شده باشین
مامان امیرناز
7 بهمن 91 18:46
سلام عزیزم خسته نباشی اسباب کشی واقعا سخته فدات
مامانی درسا
8 بهمن 91 3:11
ای جوونم که مثل درسایی هستی عزیزم ..... مامانش درسا هم دقیقا" کاراش همین شکلیه ...... فدای دو تاشون ....... تصورشو که کردم توی جمع کردن وسایل چطور کمکت میکنه از خنده ریسه رفتم ......
طراح بنر
8 بهمن 91 9:11
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد