فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

فافایی

چند عکس جدید

1391/6/6 13:57
نویسنده : مامان فافا
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چندتا از عکساهایی که چند روز اخیر گرفتم رو واست میذارم

توی این عکس خوردی زمین و بینت یه کم زخم شده

قربون راه رفتنت بشم،این روزا دو سه قدمی برمیداری

 من و بابایی هم کلی بهت ذوق میکنیم

 

با تعجب داشتی کارتون میدیدی

اینجا هم که معلومه داشتی ماست میخوردی

خودم خواستم بهت بدم،ولی کاسه رو ازم گرفتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 14:15
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان تارا
8 شهریور 91 16:46
عزززززززززیزمی چه خوشگلی تو عسلکم خاله جون ما هم عکسای جدید گذاشتیم www.tatali2.niniweblog.com
مامان امیر رضا
9 شهریور 91 14:28
خوشبحالت مامانی .منم خیلی دوست دارم این لحظه هارو تجربه کنم.
مامان امیر رضا
9 شهریور 91 14:29
مثل پسرمن که ماست دوست داره. قربونت برم فاطمه جونی ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد