فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فافایی

کارهای جدید فافا

1391/3/4 13:58
نویسنده : مامان فافا
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

 

 

چند روز اخیر شهر خودمون بودیم

تو همین سه چهار روز دس دسی کردنو یاد گرفتی

 

دیگه سینه خیز نمیری کاملا روی چهار دست و پا حرکت میکنی

سرتو تند تند به چپ و راست حرکت میدی این کارت خیلی با مزه است

 

قربونت برم که هر روز با یه کار جدید من و بابا رو حسابی خوشحال میکنی

 

هر روز بخاطر وجودت خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای دوقلوها
20 اردیبهشت 91 15:27
آفلین فافایی دالی بزلگ میشیا. انشالله به زودی با راه رفتنت مامان بابا رو خوشحال کنی
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:27
ای قربون این دخملی برم من که کلی دلم واسش تنگیده بود ..... مامانی کلی ذوق مرگ شدم از کارای دخترم ...... یه دنیا بوسش کن ........ دوستتون داریم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:31
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان آیدین
24 اردیبهشت 91 17:16
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
مامان تارا
25 اردیبهشت 91 7:31
اي جانم فافايي خاله داره خانوم ميشه جاي من يه عالمه ماچش كن ماماني


ممنون خاله جون.باشه ماچش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد