فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فافایی

هورررراااااااااا... یه دندون دیگه

1391/3/7 15:04
نویسنده : مامان فافا
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر زرنگ خودم

عزیز مامان امشب من و تو تنهاییم. بابایی سر کاره.

واسه آروم کردنت  یه ساعت پیش داشتم با کالاسکه تو خونه


میگردوندمت که سرتو بالا آوردی مامانو ببینی.داشتی نگام میکردی و

میخندیدی.

من هم از فرصت استفاده کردم که دندونتو ببینم.

ولی با کمال تعجب دیدم جفتیش هم درامده.

کامل درنیومده.یه طرفش از لثه زده بیرون.

خیلی خیلی خوشحال شدم. سریع خبرشو به بابا دادم.

عسل مامان زیاد عجله نکن.آروم آروم درشون بیار که اذیت نشی گلم.

راستی امشب هم  شب آرزوهاست

بهترینها رو واسه دختر عزیزم آرزو میکنم. امیدوارم همیشه سالم و

سلامت باشی. همینطور همه ی نی نی وبلاگیهای عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
7 خرداد 91 10:04
انشاالله همیشه بهترینها نصیب گل دخترمون بشه ....... عزیزم دندونای مرواریدیت مبارک ..... مامانش دعا کن دندون دختریم زودتر در بیاد راحت شه .....بوس


به امید خدا هر چه زودتر درمیاره
بابای دوقلوها
8 خرداد 91 15:06
انشالله یکی یکی دندونای فافا خوشگل خودمون در بیاد
مامان محمدرضا
8 خرداد 91 21:33
هزار ماشالله مبارکه
شايان
19 تیر 91 7:25
مامان بهار
24 تیر 91 11:35
مرسی عزیزم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد