فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فافایی

هنر نمایی فافا خانم

1391/4/15 11:30
نویسنده : مامان فافا
649 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دخمل ناز خودم

امیدوارم که خوب و سرحال باشی.


میخوام واست بگم که این روزارو چطور میگذرونی

دو روز قبل من نشسته بودم ؛تو هم طبق معمول دستو

گرفتی به مامان و بلند شدی.یه لحظه احساس کردم

افتادی ولی هیچ صدایی ازت در نیومد. برگشتم نگات کردم

دیدم بببببببببله؛خانم هوس کردن راه برن. مونده بودی

سر با.من هم کلی ذوق کردم. ولی خودت هم میترسیدی

هم میخندیدی.دیگه کارت همین شده که وایسی و ذوق کنی

بعد هم بخوری زمینولی گریه نمیکنی

خدا به دادمون برسه. تو که راه نیفتاده اینقده فضولیٰ؛وای بحال

موقعی که راه بری.ولی اصلا از کارهایی که میکنی ناراحت نمیشم

چون به اندازه ی تموم دنیا دوست دارم گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نایسل
15 تیر 91 12:58
ممنون عزیزم منم شمارو لینک کردم الهی دوستای خوبی بشیم
ماشالا به این دختر بزرگ داره میشه


مرسی خاله جون
نایسل
16 تیر 91 15:19
عیدتم با تاخیر مبارک
مامان تارا
16 تیر 91 20:50
$$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

الهی الهی ... مبارکش باشه بووووووووووووس


مرسی خاله جون.
مامانی درسا
17 تیر 91 0:56
هزار ماشاالله از شیطونی شون دختری من یه دو سه قدمی هم میره اما خیلی میترسه آخه یه چند باری افتاده ..... قربون دو تاشون
مامان آبتین
17 تیر 91 16:39
واااااااااااااااای چه عالی مبارک باشه روی پای خودت وایسادن


مرسی خاله جون
ستاره زمینی
18 تیر 91 12:52
عزیز خاله ماشالا 1000ولسه فاطمه جونی.پیش ما هم بیا دیگه دلمون تنگ میشه.


چشم خاله جون
مامان تارا
19 تیر 91 0:04
سلام چندتا عکس جدید از دخملی بذار دیگه دلمون واسش تنگ شده


چشم خاله جون؛میذارم
ستاره کوچولوی من
23 مرداد 91 11:26
سلام وب زیبایی ذاری اگه دوست داشتی منو با نام ستاره کوچولوی من لینک کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد