فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فافایی

تب کردن دخملی

1391/4/23 12:21
نویسنده : مامان فافا
1,620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این روزا خیلی خوشحالی چون عمه جون اومده پیشت

ولی از دیروز اصلا حال خوبی نداری

دندونهای بالات دارن درمیان. تب کردی.

الان هم خوابی.دیروز با عمه تصمیم گرفتیم

 

ببریمت بیرون.رفتیم بارک.

همش بداخلاق بودی و گریه میکردی.

زود برگشتیم خونه.

کاش زودتر دندونات دربیان راحت بشی گلم.

از خدا میخوام که هرچه زودتر حال دخترم خوب بشه.

دیروز چندتا عکس هم گرفتم.

عکسهای بیشتر اینجا

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی درسا
20 تیر 91 14:24
فافایی گلم تو این عکسا جقده شبیه درسایی شدی عزیزم ..... مامانی فافایی فک کنم اولین مرواریداش دراومده ..... بازم خداروشکر دختری من تا الان هنوز اولیاشو هم در نیورده راستی پیراهنت خیلی خوشگله وبهت میاد عزیزم .
مامان آرینا موفرفری
21 تیر 91 8:45
فدات بشه خاله که حالت خوب نیست مامانی خیلی مراقبش باش . عکسات هم خیلی خوشگلن
ستاره زمینی
21 تیر 91 16:47
عزیزم نبینم مریض باشی انشالا دوندون مرواریدیت زودتر دربیاد.


انشالله
بابای دوقلوها
21 تیر 91 18:13
خوشگل عمووو
امیدوارم هرچه زودتر مرواریدای خوشگلت بیان بیرون که اینقد اذیت نشی

چرا من نمیتونم برم ادامه مطلب





نایسل
21 تیر 91 19:23
آخی الهی زودی حالش بهتر شه



انشالله که زودتر دندوناش در بیان
مامان سونیا
22 تیر 91 15:27
عزیزم انشاالله مرواردیهای سفیدت هر چی زودتر بیرون بیان و خودشون رو نشون بدن تا دخملی زود زود حالش خوب بشه و مامانی مهربون هم از نگرانی دربیاد
نایسل
26 تیر 91 20:21
مرسی عزیز دلم حال نی نی ناز بهتره؟ دندوناش در اومد/؟


آره یکیشون دراومده...حالش بهتره
maman abtin
27 تیر 91 10:43
azyzam omidvaram zood dandonat biron biad man midonam cheghadr dard dareh


مرسی خاله جون
مامان تارا
27 تیر 91 23:49
عزیزم خوشگل خاله چه لباس نازی بوووووووووس
فکر کنم اینی که مانتو سفید پوشیده خودت باشی درسته؟


نه عزیزم،من چادری هستم
عمه اریسا کوچولو
28 تیر 91 23:48
الهی زووود خوف شی خانومی چقدم ناااز ماشاا..


مرسی خاله جون
بابای دوقلوها
29 تیر 91 15:22
فافاییمون خوبه؟؟؟؟


آره خدارو شکر بهتره
مامانی درسا
31 تیر 91 13:26
سلام مامانی .... میگم فافایی و درسایی بهتره یه گروه نینجا تشکیل بدن .... یکی چشم در میاره و یکی با ناخناش پوست و گوشتارو ..... درسایی یه یه ماهی هست که یک و نیمی هست که دستشو میگیره به مبل و دیوار و راه میره میایسته اما نه زیاد و جدیدا" هم وقتی با کمک میل میایسته یه سه چهار قدمی را میره ولی بعد میترسه و میشینه ..... البته برای فافا چای نگرانی نیست عزیزم ما تو فامیل خودمون و شوهرم بچه ها زود راه میفتن ..... مثلا" دو تا بچه خواهرام پایین نه ماهگی راه رفتن ..... انشاالله فافایی هم به همین زودی ها اولین استارتاشو میزنه ......ببوس گل دختری رو


انشاالله
نایسل خانم
31 تیر 91 23:46
حال نی نی بهتره ؟


آره خدارو شکر
lمامان امیرحسین
1 مرداد 91 2:59
فاطمه جونم خوشگل من حالت بهتره خاله؟؟ چه خبر؟مرواریدای خوشگل ات در چه حالن؟بخورمت چه ناز شدی به به ... بیام هام هامت کنم؟ آخه نمی تونم صبر کنم!!!


آره خاله جون،حالش خوبه.مرسی
پگاه مامان آرش کوچولو
8 مرداد 91 18:15
هزاااااااااااااااار ماشالله تو چه خوشگلی خاله ...دندونت مبارک


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد