فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

فافایی

بازی فافا و مامان

1391/5/17 14:23
نویسنده : مامان فافا
907 بازدید
اشتراک گذاری

         

        سلام دختر گلم

دیروز صبح با هم بازی میکردیم.

من توپو داخل یه سطل کوچیک میذاشتم،درشو هم میبستم.

بعد بهت میگفتم فاطمه توپ کجاست. تو هم بار اول نتونستی 

پیداش کنی.خودم بهت نشونش دادم.ولی دفعه های بعد خودت

از داخل سطل درش میاوردی و دوباره توپو بهم میدادی که بزارم داخل سطل.

امروز صبح اولین کاری که کردی همین بود. توپو بهم دادی که قایمش کنم.

انقدر این کارو تکرار کردم که خسته شدم.ولی باز برای شما جذاب بود.

عکساشو هم میزارم واست.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رها خانه سبز ما
17 مرداد 91 12:44
سلام بر فافای عزیزم و مامان مهربونش الهی که عمه قربونش بره چقدر بزرگ شده یعنی دلم یه دنیا براش تنگ شده ممنون مامانش که زود زود وبلاگش اپ میکنی تا عمه ها ببیننش
نایسل جون
17 مرداد 91 20:06
الهی فداششش شمممممممم چقدر نازهههه روز به روز خوشگل تر میشه
نایسل جون
17 مرداد 91 20:06
اره بابا بچه مردممم رو دارنننن گردنشو میشکونن
مامانی درسا
18 مرداد 91 2:32
جیگرتو عزیزم خیلی ماه هستی به خدا من عاشق اون عکسه که سطل رو گذاشته سرش شدم ..... عشقمی عزیزم
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 15:00
فافایی، عمو هم بازی؟؟؟؟؟ قلبوووون اون خنده های شیرینت که دل آدم رو میبره
فائزه(دختر عموی مامانی)
18 مرداد 91 17:23
سلام فافای مهربون سلام مامانی مهربونش چقدر فافا ناز شده زینب.....قربونششششش برم من الهیفافا رو اینقدر ببوس از طرف من
مامان امیرناز
18 مرداد 91 17:43
سلام عزیزم افرین مامان که با فرشته ات بازی می کنی ممنون از تبریک تولدت
❤مامان رامیلا کوچولو❤
18 مرداد 91 23:17
سلام ، الهی خیلی دخملتون خوشگله ، خدا حفظش کنه ، بوس برای فاطمه جونم .
مامان تارا
20 مرداد 91 11:49
واااااااااااای راضیه جون دندونام ساییدگی درست کرده از بس لپای این عروسک رو نشونم میدی و نمیتونم گازشون بگیرم فقط دندونامو روهم فشار میدم
مامان سونیا
24 مرداد 91 12:03
ای جونم به این عروسک ناناز خاله قربونش بره با توپ بازی کردنش جیگر طلا
مامان تارا
25 مرداد 91 15:47
خانومی با ماقهری؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیاین خونه مون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیدا مامان پانی
3 مهر 91 10:30
ای جان چه نی نی نازی خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس از طرف خاله شیدا راستی دوست جون نگفتی اموزش کلاه جدید منظورت کدوما گلم؟ http://pani88.niniweblog.com/ وب دخترم وب خودم http://tar-o-pod.mihanblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد