فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

فافایی

واکسن یکسالگی

1391/6/18 13:53
نویسنده : مامان فافا
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزم. روز یکشنبه بردمت واسه واکسن زدن خودمون تنها

بودیم.اول بردمت واسه قد و وزنت که قدت شده بود 81 سانت وزنت 10

کیلو و نیم و دور سرت هم 41شده بود همه چیز خوب بود خدارو شکر.

بعد رفتیم که واکسنتو بزنن.با اینکه خیلی میترسیدم ولی گرفتمت بغل تا

واکسنتو زدن. خیلی گریه کردی اون هم با صدای بلند. بقیه بچه هایی

که تو نوبت واکسن بودن همه ترسیدن و بعضی هاشون هم شروع

کردن به گریه کردن. اوضاع خنده داری شده بود.آخر هفته ی پیش رفتیم خونه بابا بزرگ یه کیک گرفتیم به مناسبت تولدت .بعد اینکه یه تولد

کوچولو گرفتیم. خسته شده بودم و داشتم با عمه ها صحبت میکردم. از

تو غافل شدم. فکر میکردم داری با بهار بازی میکنی ولی اون داشت

برنامه کودک میدید. یه لحظه صدای گریتو شنیدم. زود بلند

شدم دنبالت گشتم. ولی نمیدیدمت. در هال باز بود اومدم بیرون نگاه

کردم.صدات از بالا می اومد.راه پله رو که میرفت بسمت پشت بوم نگاه

کردم. روی آخرین پله و اولین پله بعد پاگرد مثل یه پل ایستاده بودی.یه

لحظه نمیدونستم چکار کنم . داشتی گریه میکردی. خودمو کنترل کردم

که نترسی.بدون هیچ صدایی از پله ها بالا اومدم و فقط میگفتم خدایا

کمک کن که دخترم از اون بالا نیفته.اوردمت پایین. یه نفس راحت 

کشیدم. فقط خدا خواست که نیفتی. خدایا هزاران مرتبه شکرت.

خدایا بخاطر این لطفی که در حقم کردی ممنونم و قول میدم که از این

به بعد بیشتر مراقب دخترم باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رها خانه سبز ما
18 شهریور 91 16:25
سلام مامان فافا عسلی الهی عمه به قربونش بره ماشالله خیلی فضول شده یعنی اون لحضه من داشتم با خواهری پیام میدادم یه هو گفت فاطمه رفته تو راه پله از شانس بد پیام نصفه رسید به دستم داشتم از ترس میمردم خدا رو شکر اتفاقی برا عزیز دلم نیوفتاد مراقب خودتون باشید همیشه دوستون دارم
مامان تارا
18 شهریور 91 16:40
سلام خسته نباشین ، مثل همیشه وبلاگتون جالبه شرمنده تارای من تو مسایقه نی نی باحجاب شرکت کرده / رای گیری شروع شده میاین بهش رای بدین؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم اینم آدرسشه: وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 17:21
خدا رو شکر که گلیموون سالمه و هیچ مشکلی نداره انشالله همیشه سالم و سلامت باشند
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 17:24
هی واییی من فاطمه گلی چرا بدون اجازه مامان رفتی بیروون خدا رو صد هزار مرتبه شکر که مشکلی پیش نیوومده
سپیده
18 شهریور 91 21:01
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان امیرحسین
19 شهریور 91 12:45
وای وای فاطمه جونم .فکر کردی یه سالت شد دیگه می تونی بی اجازه بری ؟!خطرناکه خانومی...خدا رو شکر به خیر گذشته.
مامان سونیا
19 شهریور 91 16:43
وای عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشته بیشتر مواظب گل دختر باشه عزیزم چرا تنهایی میری از پله ها بالا خانم طلا
مامان امیر رضا
20 شهریور 91 16:40
فاطمه خانوم تولدت مبارک . اخی الهی واکسن یک سالگی خیلی درد داره خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:56
تولدت مبارک فرشتهههههههههههه
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:57
خاله جون پسرم تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم لینکش: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php شماره 5
ستاره زمینی
25 شهریور 91 9:46
@ };-خدا را شکر که بخیر گذشت.
ستاره زمینی
25 شهریور 91 15:47
مامان آبتین
26 شهریور 91 15:47
واااااااااااااااای چقدر خدا بهتون رحم کرده عزیزم مواظب فافاجون باشین درضمن تولدت با تاخیر مبارککککککککککککک
ستاره زمینی
27 شهریور 91 12:10
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد