فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فافایی

فافای مریض

1391/1/19 0:46
نویسنده : مامان فافا
491 بازدید
اشتراک گذاری

فافا جان چرا خوب نمیشی الان یک هفته است مریض شدی دو بار بردیمت دکتر

البته خدارو شکر امروز یه کم بهتر بودی دیروز هم که واسه قد و وزنت رفتیم مرکز بهداشت

 قربون قدت بشم  عزیز مامان،قدت شده ٧٤سانت وزنت شده ٩کیلو و٢٠٠گرم

واسه همینه که مامان وقتی بغلت میگیره اینقد خسته میشه.

کله گنده ی من دور سرت هم شده٤٤ سانت

 

خلاصه همه چیزت عالیه رشدت کاملا طبیعیه

من خیلی خوشحالم فقط دوست دارم زودتر خوب بشی که ببرمت بیرون که از این

هوای بهاری لذت ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
19 فروردین 91 2:43
مامانی منم دخملیم دو هفته مریض بود اینقده عزیز دلم دارو خورد تا خوب شد میگن ویروسیه طول میکشه نگران نباش . ماشاالله که همه چیزش خوب بوده


مامان سونیا
19 فروردین 91 16:20
ای جونم به این دخملی مامانی زودتر خبر سلامتیه گل دخترمون رو بنویس جیگر طلا رو
بابای دوقلوها
20 فروردین 91 20:40
سلام. فافا گلی زودتر خوب میشه ایشالله. نگران نباشید. این مریضیا طبیعیه. دوقلوها هم از این مریضیا زیاد داشتن که اشکمون رو دراورده ولی خدا رو شکر مشکلی پیش نیومده. ممنون که به دوقلوها سر زدید و لینک کردید. منم با افتخار فافای عزیز و ملوس رو لینک کردم. به امید دیدار مجدد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد