فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فافایی

بدون عنوان

1391/5/1 13:20
نویسنده : مامان فافا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیز دلم

اول از همه از خاله های مهربون که احوالتو

توی این چند روزه برسیدن خیلی تشکر میکنم.

دختر گلم توی ده روز اخیر خیلی اذیت شدی

چند روز تب داشتی،چند روز بعدش رو بیخود گریه

میکردی و هیچی نمیخوردی. ولی خدارو شکر وقتی

دندونت دراومد دیگه راحت شدی.یکی دو روزه هم غذا

میخوری هم به شیطونیهات میرسی.

خدارو شکر میکنم وقتی میبینم حالت بهتره عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل خانم
1 مرداد 91 14:16
خداروشکر بهتری خوشگلمممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:10
مرسی عزیززز دلم ایشالا خدا عزیزای شمارو هم براتون نگه داره
مامان سونیا
2 مرداد 91 12:20
خدا رو شکر که فاطمه خانم حالش بهتر شد و مامانی مهربون خیالش راحت شد
بابای دوقلوها
6 مرداد 91 7:56
خدا رو شکر که گلی بهتر شده انشالله همیشه شاد و سلامت باشه
مامان محمدرضا
7 مرداد 91 11:29
ببخشید با هم نظرات رو باز کردم اشتباه فرستادم نظر قبلی رو کی دندونای محمدرضای من در بیاد دندون در بیاره میخوام یادش بدم گاز بگیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد