فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فافایی

به به

1391/5/2 18:18
نویسنده : مامان فافا
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل شیرین زبونم

امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی

باز هم از خودت شیرینکاری نشون دادی گلم

                                                                                 

امروز که داشتم بهت غذا میدادم واسه اینکه بهتر

بخوری خودم هم میخوردم و میگفتم به به چقدر خوشمزه است

بعد چند بار که تکرار کردم شما هم گفتی به به.

 

خیلی خوشم اومد. این اولین کلمه ی واضح ایی بود که گفتی

 

از صبح همش میگم فاطمه جان بگو به به


تو هم رومو زمین نمیندازی و با صدای قشنگت میگی به به

 

بابا اسمتو گذاشته طوطی

                                                                                              .

تا حالا که بعضی کارهارو تکرار میکردی از امروز هم حرفامونو تکرار کن.


خیییییییییییلی دوست دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رهام
3 مرداد 91 8:46
وای چه دخمل خوشگل و خوردنی داری....خدا حفظش کنه
ستاره زمینی
3 مرداد 91 12:37
عزیزم ماشالا.خدا نگهدارت باشه.
ستاره زمینی
3 مرداد 91 12:38
مامان سونیا
4 مرداد 91 10:10
عزیزم تا چند وقت دیگه این طوطی میشه بلبل و باحرفهاش دل مامانی وبابایی رو آب میکنه خوشگل خانم خاله قربونت بره


خدا نکنه خاله جون
بابای دوقلوها
6 مرداد 91 7:58
شیرین عسله دیگه من اون اوایل به ورووجکا میگفتم طوطی کلا فکر کنم بچه ها تو یه سن طوطی میشن
مامانی درسا
7 مرداد 91 14:10
ای من به فدات دختر خوشگلم ..... شما که خیلی به به عزیزم بپا نیام بخورمت
ستاره زمینی
7 مرداد 91 14:51
نایسل خانم
8 مرداد 91 15:23
الهی فداش بشم من


خدا نکنه خاله جون
مامان آبتین
9 مرداد 91 15:50
بچه ها خیلی شیرینند خدا نگهش داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد