فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

فافایی

این روزهای فاطمه

1391/8/4 17:05
نویسنده : مامان فافا
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل ناز و شیطونم{#emotions_dlg.e5}

بعد چند روز باز اومدم از شیرینکاریهات بنویسم

مامان به قربونت این روزا واقعا شیطون شدی ها{#emotions_dlg.e30}

از صبح ساعت 7 یا نهایتش 8 بیدار میشی و شروع میکنی به خرابکاری

من هم باید یکسره دنبالت باشم که خدایی نکرده بلایی سر خودت نیاری

قبلا در کابینتارو با چسب میبستم ولی حالا یاد گرفتی با انگشتای کوچولوت

بازشون میکنی.دیشب قندونو از روی اپن برداشته بودی و داشتی قنداشو رو

زمین میریختی که بابا مچتو گرفت.از دو شب پیش بگم که من داشتم یه خیاطی

کوچولو میکردم مثلا قیچی رو از دست شما گذاشته بودم زیر فرش که نمیدونم چه

جوری درش آورده بودی. وقتی ازت گرفتمش دستم خونی شد فک کردم

دستم بریده ولی هیچی حس نمیکردم  بله..دست خانم بریده بود

و انگار هیچ دردی رو حس نمیکردی. ولی موقع غذا خوردن خیلی اذیت شدی چون

همش باید دست توغذا باشه.

این یکی دیگه خیلی خنده دار بود . دو سه روز پیش سوپ گذاشتم جلوت و

خودت هی قاشق رو میزدی توش و میخوردی.من هم به کار خودم مشغول شدم.

بعد پنج دقیقه نگات کردم دیدم همه ی سوپو مالیده بودی به صورت و موهات.

اول از این کارت عصبی شدم ولی بعد کلی بهت خندیدم.{#emotions_dlg.e22}

از این جور کارها زیاد میکنی.قربونت برم که اینقد شیرینی.

شدی مونس و همدم مامان. خیلی خیلی دوست دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
2 آبان 91 18:51
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامانی درسا
3 آبان 91 11:47
عسلم من فدات خیلی روست دارم عاشق کاراتک که انگاری شما ودرسا از هم کپی میکنید عزیزم ..... مامانی خیلی خوبه که با قاشق میخوره درسا که اصلا" قاشقو قبول نداره غذارو میریزه روی زیر پایش و بعد خیلی شیک میخوره ...... من فدات گلم
مامان تارا
3 آبان 91 19:40
عجب خرابکاری شدی فافایی عزیزم/ خوب مامانی از اون قیافه اش عکس میگرفتی ماهم می دیدیم ****************************** شرمنده یادم رفت رمز بهت بدم چشششششششششششم الان میفرستم
مامان سونیا
5 آبان 91 11:22
بر پیکر عالم وجود جان آمد صد شکر که امتحان به پایان آمد از لطف خداوند خلیل الرحمن یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .
مامان امیرناز
6 آبان 91 9:17
سلان عزیزم مامانی هنوز خرابکاریهاش مونده... ایشالا همیشه بخندین و شاد باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد