فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

فافایی

زمین خوردن مامان و فافا

1391/8/8 15:39
نویسنده : مامان فافا
652 بازدید
اشتراک گذاری

 

   سلام به دخمل گلم.

عکسی که میبینی چند روز پیش که خونه بابا بزرگ بودیم ازت گرفتم.

ده دقیقه بعد گرفتن  عکسا یه اتفاق بد واسه من و شما افتاد.

پشت سرت کنار اون درخت یه تاب هست.شما همش میگفتی تاب تا...

رفتیم پیش تاب تاب .یه کم موندیم.موقع برگشتن چون تازه بارون اومده بود

و پله خیس بود مامانی روی پله خورد زمین.اصلا نفهمیدم چطور افتادیم.

با صدای بلند گریه میکردی.صورتت طرف من نبود میترسیدم نگاهت کنم.

صورت قشنگت خورده بود به دیوار کنار باغچه.پیشونیت یه کم زخم شده بود.

زیر چشمت هم کبود.از دماغت هم یه خورده خون اومد.

خودم هیچ دردی رو حس نمیکردم تا اینکه شما آروم شدی.

خیلی واست ناراحت شدم.همش با خودم میگفتم کاش این بلاها سر من می اومدن.

الان صورتت خیلی بهتر شده.قربون صورت قشنگت بشم.

خدارو هزاران مرتبه شکر که اتفاق بدتری واست نیفتاد.

خدایا شکر که مراقب دخترم بودی.

عکسای زخمی شدنتو میزارم تو ادامه مطلب

 

این هم بهار جونه که داره میره پیش تاب تاب که شما هم هوس کردی بری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا موفرفری
8 آبان 91 16:02
آخی عزیزم خداروشکر که خوبی .مامانی مراقب خودتون باشین.
مامانی درسا
9 آبان 91 3:07
وای مامانی اولشو که خوندم مردم و زنده شدم بخدا ..... الهی شکرت فرشته ها مراقبش بودن .... خودت خوبی خانمی چیزیت نشد انشاالله همیشه سالم باشین .... واسه رمز خصوصی
ستاره زمینی
9 آبان 91 16:38
وای عزیزم بلا به دور ............... خدا را شکر که خوبید منم همچین اتفاقی را تجربه کردم در 2سالگی ریحانه ............... انشالا سلامت باشید..
مامان آبتین
9 آبان 91 18:46
بمیرم برای فافای نازنین .خانمی بلا به دور مواظب خودتون و فافاجون ما باشین
مامان امیرحسین
10 آبان 91 11:15
وااای خدای من!! من هم پارسال زمستون افتادم درست روی پای امیرحسین.خیلی بدجور .پای امیرحسین خیلی درد گرفته بود.کفشش پای منو له کرده بود.من فقط گریه می کردم.دو ماه نمی تونستم بشینم. خوشحالم که بخیر گذشته.این روزا شیطونی بچه ها خیلی زیاد شده.خیلی مراقب خودتون باشید. الان خوبید؟؟فاطمه حالش چطوره؟
ستاره زمینی
15 آبان 91 13:42
مامان تارا
16 آبان 91 21:34
الهی الهی عزیز خاله صورتشو نگاه کن /خدا بهتون رحم کرد /صدقه بدین گلی ما بروزیم
مامان تارا
18 آبان 91 7:11
چهارده ماهگيت مبارك فافا ناناسي
مامان امیررضا
24 آبان 91 13:43
خدایا شکرت مواظب دخمل نازما بودی.مامانی بیشتر مواظب باش
مامان امیرناز
19 آذر 91 9:41
الهییییییی خداروشکر چیزی نشدین نگرانیت و درک کردم الهی همیشه خوب باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد