فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

فافایی

افتادن تلویزیون

1391/12/9 13:24
نویسنده : مامان فافا
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم

بالاخره بعد کلی دردسر واسه اسباب کشی اومدیم خونه جدید.

خونه ی خوبیه.توی یه محله ی قدیمی.به شما که خیلی خوش میگذره

چون یه تراس بزرگ داره و براحتی میتونی توش بازی کنی.

دو سه روز از اومدنمون به خونه ی جدید نگذشته بود که یه اتفاق بد افتاد

دختر عزیزم که شما باشی تلویزیونو بغل میکنی و در یه چشم بر هم زدن

میندازیش رو خودت. پرس شده بودی.مثل فیلم کارتونیها.

من و بابا هم تا جایی که تونستیم سریع رسوندیمت به یه درمانگاه که

گفتن باید ببریدش بیمارستان.شما هم که یکسره گریه میکردی و فقط وقتی شیر

میخوردی آروم بودی.من که وحشت کرده بودم.خلاصه از سرت و بینیت عکس گرفتن

گفتن مشکلی نداری خداروشکر. فقط دو ساعت واسه احتیاط بمونید بیمارستان.

بعد هم آوردیمت خونه.انگار نه انگار که این بلا سرت اومده.

باز شروع کردی به شیطنت کردن.

خدارو هزاران مرتبه شکر میکنم که بلایی سرت نیومد و سالم هستی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 13:30
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ خداروشکر که سلامتی عزیزم.خونه جدید مبارک.
عمه زی زی
9 اسفند 91 16:12
قربونت برم عمه ! چقدر نگرانت شدم ...
خیلی مراقب خودتب اش دردت به جونم


خدا نکنه عمه جون
مامان سونیا
9 اسفند 91 17:24
خونه جدید مبارک وای خدا رو شکر که اتفاق بدی براش نیافتاده خدا همیشه جای شکرش رو باقی میگذاره
مامان تارا
9 اسفند 91 23:19
وای خداوندا چه بلایی از سر دخملی گذشته مامانش ختما صدقه بده
مامان امیرحسین
22 اسفند 91 13:14
واااای خدای من... چقده شیطون بلا شدی فاطمه خانوم.خدا رو شکر به خیر گذشته.نمی دونم چرا بچه ها دوست دارند کارای بزرگتر از سنشون انجام بدند.... ببخشید سلام یادم رفت از بس که هول شدم.سلام.خسته نباشی مامانی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فافایی می باشد